woman waving her hair
Włosy

Farmona – poznaj filozofię krakowskiej marki

Polska marka z tradycjami, Farmona, działa na rynku od blisko ćwierćwiecza. Proponując nowoczesne rozwiązania pielęgnacyjne, nieustannie dba o to, by klienci marki cieszyli się witalnym wyglądem i korzystali z dobrodziejstw natury. W dzisiejszym wpisie zgłębię filozofię marki i sprawdzę, na które produkty warto zwrócić szczególną uwagę!

Piękno niezależnie od wieku. Poznaj cele marki

Krakowska firma Farmona działa na rynku od 1997 roku. Brand powstał z miłości do tego, co naturalne, a, jak podkreślają jej właściciele, celem nadrzędnym jest, by

połączyć zdobycze kosmetologii oraz odżywczą moc naturalnych składników roślinnych.

Obecnie w laboratoriach opracowuje się pieczołowicie receptury ponad 450 kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji: włosów, ciała i twarzy.

Naturalne produkty marki Farmona.

Farmona otworzyła się również na oczekiwania rynku usługodawców i współpracuje z gabinetami fryzjerskimi, kosmetologicznymi i kosmetycznymi, zapewniając dostęp do wysokiej jakości, specjalistycznych środków.

Farmona – nie tylko kosmetyki

Przez wzgląd na swoje doświadczenie w branży, firma zdecydowała się otworzyć swoje pierwsze, autorskie studio SPA sygnowane znakiem jakości Farmona. Hotel Business & SPA to miejsce, w którym klienci indywidualni mogą wziąć udział w sesjach masażu i SPA. Dla specjalistów stworzono dodatkowo specjalną przestrzeń, w której regularnie odbywają się szkolenia kosmetologiczne i pokazy zastosowania produktów krakowskiej marki w praktycznej pielęgnacji klientów. Wiedza, doświadczenie i wykorzystanie naturalnych środków to wyznaczniki brandu z tradycjami. Sprawdź ich jakość już dziś!

Autor

.pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-218.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-the-content.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { width: 80px !important; height: 80px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-218.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-the-content.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-218.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-the-content.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { background-color: #655997 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-218.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-the-content.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-218.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-the-content.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a:hover { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-218.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-the-content.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-recent-posts-title { border-bottom-style: dotted !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-218.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-the-content.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { border-style: solid !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-218.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-the-content.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { color: #3c434a !important; }